ترفندهاي اينستاگرام

كسب درآمد از اينستاگرام

ترفندهاي اينستاگرام

۸ بازديد

سايت ايران تبليغ كه مجري و ارائه دهنده تبليغات در اينستاگرام و  كار مشاوره در زمينه افزايش فالوور اينستاگرام را ارائه مي دهد با يك آموزش ديگر در خدمت شما عزيزان مي باشد:

آموزش اول : آموزش غيرفعال كردن پخش خودكار ويديو در اينستاگرام

اينستاگرام همانند ساير شبكه‌هاي اجتماعي داراي قابليت پخش خودكار ويديو است كه اين موضوع براي برخي از افراد چندان جالب نيست و دوست دارند آن را بنابه دلايلي غيرفعال كنند.  در طول سال‌هاي گذشته تمام شبكه‌هاي اجتماعي به‌قابليت پخش خودكار ويديو در حين مرور پست‌هاي مختلف مجهز شدند. با وجود اينكه بسياري از كاربران از اين ويژگي استقبال مي‌كنند، اما در مقابل شاهد برخي انتقاد‌هاي تند نيز در اين خصوص هستيم. آن‌ها معتقد هستند كه پخش خودكار ويديو باعث مي‌شود تعداد نمايش چنين پست‌هايي به‌صورت مصنوعي افزايش يابد.
حال توسعه دهندگان در سرويس‌هاي خود امكان غيرفعال كردن اين ويژگي را نيز قرار داده‌اند كه در اين صورت ويديو‌ها در حين مرور پست‌ها اجرا نمي‌شوند و كاربر در صورت تمايل، مي‌تواند ويديو مورد نظرش را مشاهده كند.
در كنار تمام اتنقاد‌هايي كه براي اين قابليت ارايه شده است، يكي از اصلي‌ترين مشكلات اين ويژگي به‌افزايش مصرف داده باز مي‌گردد. به اين صورت كه با اجراي خودكار هر ويديو بدون اينكه كاربر مايل به‌تماشاي آن باشد حجم قابل توجهي از ترافيك وي مورد استفاده قرار مي‌گيرد و اين موضوع براي كاربراني كه از طرح‌هاي محدود اينترنت استفاده مي‌كنند بسيار مهم است.
با وجود اينكه بسياري از شبكه‌هاي اجتماعي امكان غيرفعال كردن كامل ويژگي پخش خودكار ويديو را دارند اما متاسفانه غيرفعال كردن كامل اين ويژگي در اينستاگرام وجود ندارد و كاربر تنها قادر است تا پخش ويديو‌ها را در حين استفاده از شبكه داده (اينترنت سيمكارت) غيرفعال سازد. البته اين تنظيمات تاحدودي دشوار است و براي غيرفعال كردن پخش خودكار ويديو بايد كارهاي زيادي را انجام داد. در ادامه آموزش غيرفعال كردن پخش اتوماتيك ويديو براي اندرويد و iOS قرار گرفته است.
گام نخست: اپليكيشن اينستاگرام را اجرا كنيد و به قسمت پروفايل برويد (با لمس آيكوني كه به شكل آدم است). گام دوم: وارد بخش تنظيمات شويد. كاربران اندرويد براي انجام اين كار بايد دكمه‌اي كه ظاهري شبيه به سه‌نقطه را دارد لمس كنند و در iOS نيز براي ورود به‌بخش تنظيمات بايد دكمه چرخ‌دنده لمس شود.گام سوم: در صفحه تنظيمات به‌پايين صفحه اسكرول كنيد و وارد Cellular Data Use شويد.گام چهارم: گزينه Use Less Data را انتخاب كنيد تا پخش و دانلود خودكار ويديو‌ها در زمان استفاده از شبكه داده متوقف شود. توجه داشته باشيد كه اگر با واي‌فاي متصل شويد، در اين صورت ويديو‌ها همچنان به‌صورت خودكار نمايش داده خواهند شد.
بايد توجه داشت كه غيرفعال كردن اين قابليت باعث متوقف شدن لود تصاوير در حين اجراي اينستاگرام مي‌شود. حال مي‌‌توانيد با خيالي راحت در اينستاگرام پست‌هاي مختلف را مشاهده كنيد و نگران مصرف زياد داده نباشيد.


آموزش دوم : اضافه كردن عكس در نقشه
علاوه بر عكس‌هايي كه در صفحه كاربران مشاهده مي‌كنيد، مي‌توانيد عكس‌هايي را كه با مكان‌هاي مختلف تگ شده‌اند، در نقشه ببينيد. برخي از كاربران دوست ندارند كه مكان عكس‌هاي خود را روي نقشه مشخص كنند. اگر نمي‌خواهيد از اين ويژگي استفاده كنيد، از تگ‌هاي مكاني استفاده نكنيد يا از طريق دكمه Edit در گوشه‌ي راست بالاي نقشه، آن‌ها را از نقشه حذف كنيد.



آموزش سوم : لينك‌كردن اينستاگرام با فيسبوك، توئيتر، فليكر و تامبلر
به دليل اينكه اينستاگرام يكي از محبوب‌ترين برنامه‌هاي اجتماعي است، ممكن است بخواهيد تمام اكانت‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي خود را به آن لينك كنيد تا بيشترين بهره را از آن ببريد. شما مي‌توانيد اكانت‌هاي فيسبوك، توئيتر، فليكر و تامبلر خود را به علاوه اكانت‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي كوچك‌تر مانند آمبا و وي كنتاكته را، به اينستاگرام لينك كنيد. براي لينك‌شدن با شبكه‌هاي اجتماعي، از طريق سربرگ پروفايل وارد Linked Accounts و سپس Share Settings بشويد و مشخص كنيد كه مي‌خواهيد چه اكانت‌هايي را به اينستاگرام لينك كنيد. هر زمان كه عكس يا فيلمي را در اينستاگرام به اشتراك مي‌گذاريد، مي‌توانيد انتخاب كنيد كه اين عكس يا فيلم را در كدام شبكه اجتماعي لينك شده، به اشتراك بگذاريد. همچنين مي‌توانيد عكس‌ها و فيلم‌هاي خود را فقط در اينستاگرام به اشتراك بگذاريد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.